Het is zo ver: Stichting Trésor heeft een nieuwe website! We hebben hard gewerkt om ons digitale platform in een nieuw jasje te steken, maar nieuwe jasjes brengen vanzelfsprekend imperfecties mee. Mocht je dingen tegenkomen die niet helemaal werken zoals het hoort, dan zijn we erg dankbaar als je ons er even een berichtje over stuurt! Natuurbescherming doe je samen, maar een website perfectioneren natuurlijk ook!

Samen met Plantsome is er tevens een webshop in de maak voor de befaamde Ficus Trésor. Je kunt hem nu het hele jaar door aanschaffen en daarmee het regenwoud beschermen – en je krijgt hem ook nog eens gewoon thuisgestuurd.

Daarnaast hebben we de aanvraagformulieren voor certificaten vernieuwd. De aanvraag zelf gaat gewoon op de oude vertrouwde manier.

Maar we zijn nog niet klaar! Er wordt nog hard gewerkt aan vertalingen, dus binnenkort zal er ook een Engelse en later een Franse variant online komen.

Tips of suggesties? Laat het ons weten door het contactformulier in te vullen!

Volg ons:
Ontvang updates via e-mail

2 gedachten over “Welkom op de nieuwe website!