Periodieke schenking

Naast het adopteren van vierkante meters kun je ook op een andere manier donateur worden, namelijk door een periodieke schenking te doen. Dat mag variëren van iedere maand, ieder kwartaal of ieder jaar en het bedrag is zo hoog als jij zelf wil.

Bij een overeenkomst van schenking verplicht je je gedurende minstens vijf jaar een vast bedrag per jaar aan de stichting te betalen. De hoogte van het bedrag kun je zelf bepalen. Wel moet het jaarlijks (nagenoeg) hetzelfde bedrag zijn. Over het volledige geschonken bedrag is dan geen inkomstenbelasting verschuldigd.

Je kunt ervoor kiezen om zelf ieder jaar eraan te denken het bedrag over te maken, je kunt ook Stichting Trésor machtigen het door u bepaalde bedrag te incasseren in één, vier of twaalf termijnen per jaar.
De schenkingsovereenkomst en een machtigingsformulier voor incasso kun je downloaden door op onderstaande links te klikken.

Wil je Stichting Trésor wel machtigen om regelmatig een vast bedrag van je bankrekening te incasseren, maar wil of kun je je niet vastleggen voor de termijn van minstens vijf jaar, download dan alleen het incasso-machtigingsformulier.

Vul het formulier in en ontvang een welkomstpakket!

Download formulier incassomachtiging

Download formulier schenkingsovereenkomst

N.B.: Je kunt het formulier ook digitaal invullen in Adobe Acrobat Reader. Lees hier hoe!