Zoals aangekondigd, zal Trésor Nieuws vaker op uw deurmat vallen. In dit speciale nummer kondigen we de viering aan van het 20-jarig bestaan van het reservaat – een bijzonder moment! Helpt u ons mee bij de volgende 20 succesvolle jaren natuurbescherming?

Uiteraard laten we het 20-jarige bestaan van het reservaat hier in Nederland niet aan ons voorbij gaan. Sommige donateurs kunnen echter de viering op een uitzonderlijke manier meemaken. Benieuwd hoe? Klik hier!

IMG_20170705_130411
Druk bezig met TN in enveloppen steken!

Verder kun je in dit nummer lezen over bijzondere veldwerkervaringen in de Guyana’s en over een inspirerende lezing georganiseerd voor middelbare scholieren – correctie: jonge natuurbehouders. Zoals je namelijk weet, staat Stichting Trésor, naast het behoud van natuur, voor onderzoek en educatie met betrekking tot natuur. Ook op deze manier beschermt Trésor wat kwetsbaar is.

Wij wensen je veel leesplezier toe en jij, als donateur, uiteraard ook van harte gefeliciteerd met de twintigste verjaardag van het reservaat!

TN44
Klik hier voor de PDF-versie (2 MB).