Save the date! Op zaterdag 11 mei vindt onze jaarlijkse Trésordag plaats en het belooft weer een inspirerende en gezellige dag te worden.

De Botanische Tuinen van de Universiteit Utrecht zijn normaal gesproken ons thuishonk. Zoals je je misschien herinnert hebben we in 2017 groots uitgepakt omdat het reservaat 20 jaar bestond. Onze gastheer was toen het Wereld Natuur Fonds. Dit jaar zijn we verheugd om mee te delen dat het wéér feest is. Stichting Trésor bestaat dit jaar 25 jaar!

Tijdens het vorige feest hebben wij de Association Trésor getrakteerd. Deze keer zouden wij u graag trakteren met een bijzondere dag op een fantastische locatie: de Koninklijke Burgers’ Zoo. U hoort, zoals u gewend bent, over het reilen en zeilen van de stichting. Bovendien zal Alex van Hooff, directeur van Burgers’ Zoo, een praatje houden. Hieronder vindt u het programma onder voorbehoud.

9:00Openingstijd Burgers’ Zoo (u kunt gratis naar binnen)
10:30Inloop Safari Restaurant met thee en koffie
11:00Introductie en lezing Alex van Hooff, directeur Burgers’ Zoo
11:30Een update van onze voorzitter
11:45Pauze met koffie en thee
12:15Trésormarkt
13:00Safari lunch
14:00Einde programma en vrije toegang dierentuin
18:00Sluitingstijd Burgers’ Zoo

We zouden het leuk vinden u te mogen verwelkomen op de Trésordag. Als u komt, wilt u dat dan hieronder even laten weten? De receptie zal u op basis van uw naam toegang verlenen tot de dierentuin. Zonder aanmelding kunt u niet naar binnen. Alvast bedankt, en hopelijk tot op 11 mei!