Ambassadeurs van Stichting Trésor

Mijn naam is Jasper en ik ben nu vierdejaars biologiestudent. Ik volg vooral vakken van de richting ecologie en natuurbehoud. Sinds een reis naar Zuid-Amerika ben ik gefascineerd door het regenwoud! Daarom probeer ik me via Stichting Trésor daarvoor in te zetten!

Hoi, mijn naam is Job en ik ben een studentambassadeur bij Stichting Trésor. Ondanks dat ik celbiologie studeer vind ik het beschermen van het regenwoud erg belangrijk! Het is een erg belangrijke ecosysteem die leven biedt aan enorm veel dieren.

Ik heet Evelien, ik studeer biologie en ik houd me graag bezig met de natuur. Tijdens vakanties en excursies vind ik het leuk om nieuwe soorten te zien en me bezig te houden met de ecologie van gebieden. Binnen mijn studie ben ik me steeds meer aan het richten op natuurbescherming en ik kijk er naar uit om daarin ook steeds meer een bijdrage te kunnen gaan leveren. Het beschermen van Trésor is daarin al een mooi begin en ik zit daarom met veel plezier al 2 jaar in deze werkgroep.

Ik ben Stijn en ik volg momenteel de Master ‘Forest and Nature Conservation’ aan de universiteit van Wageningen. Ik ben vooral geïnteresseerd in hoe een enorme diversiteit aan ecologische interacties tot een gezond ecosysteem leiden: nergens is dit zo duidelijk als in het regenwoud!

Ik ben Vera en ik zet me in voor Tresor omdat ik het belangrijk vind dat wij als toekomstige biologen biodiversiteitbehoud serieus nemen. Als ambassadeur kan ik hopelijk mijn steentje hieraan bijdragen.

Hoi! Ik ben Aniek en studeer biologie aan de universiteit Utrecht. Ik vind het regenwoud enorm interessant doordat hier onwijs veel soorten te vinden zijn! Het lijkt me leuk om later zelf ook een bezoekje te brengen aan het regenwoud 🙂

Ik ben Rosalie en afgestudeerd van de master Environmental Biology. Tijdens mijn studiejaren ben ik me bewust geworden van de druk op de natuur. Het is duidelijk dat we de krachten moeten bundelen om ecosystemen zoals het regenwoud te beschermen.

Ik ben Felix en ik ben enorm fan van amfibieën en reptielen. Daarom is het vanzelfsprekend dat ik deze passie doorloopt naar tropische regenwouden. Helaas worden beide ernstig bedreigd, dus daarom zet ik me er graag voor in.

Stichting Trésor is trots op de ambassadeurs en op de jarenlange samenwerking met de Utrechtse Biologen Vereniging.