Stichting Trésor

Over ons

Stichting Trésor heeft 3 missies: beschermen, onderzoeken en onderwijzen. Al sinds het begin werken we nauw samen met de Universiteit Utrecht. Effectieve natuurbescherming kan namelijk niet zonder goede, wetenschappelijke kennis. Wat een begon met een speldenprik op de kaart, heeft ongelooflijk veel in gang gezet.

Hoe het begon

Onze organisatie

We hebben een rijke historie. Al sinds 1994 is Stichting Trésor een begrip – van Utrecht tot Frans-Guyana. We beschermen twee gebieden, ondersteunen onze zusterorganisatie in Frans-Guyana en worden in Nederland gerund door gepassioneerde natuurbeschermers.

Anaphyllopsis americana

Onze jaarverslagen

Stichting Trésor is een algemeen nut beogende instelling (ANBI). Daarom publiceren we onze jaarverslagen openbaar.Alles wat we doen, vermelden we in ons jaarverslag. Van onze mensen tot onze financiën.

Hoe jouw donatie wordt besteed

Nieuws

Stichting Trésor beschermt de natuur in de Amazone – en dat doen we met resultaat. Al ons laatste nieuws vindt u op onze nieuwspagina.

Help mee!