Stichting Trésor

Adopteer regenwoud, geef een boom cadeau of neem Stichting Trésor op in uw testament. Zo helpt u mee met beschermen wat kwetsbaar is.

Mistig regenwoud in het reservaat Trésor net na een regenbui

Adopteer regenwoud

Stichting Trésor heeft in 1995 een stuk regenwoud gekocht in Frans-Guyana. Doordat onze donateurs fanatiek regenwoud adopteerden, hebben we dit geheel af kunnen betalen. Regenwoud adopteren kan gelukkig nog steeds! U adopteert symbolisch vierkante meters regenwoud en zorgt ervoor dat onze boswachters deze veilig stellen voor de toekomst.

Kamerplant Ficus Trésor op een kleedje naast een bank

Geef een boom cadeau

De Ficus Trésor is een ware beroemdheid aan het worden. De vijgenboom komt van nature voor in Frans-Guyana en is te koop in Nederland! Bestel de plant en bescherm zijn oorsprong. Een fantastisch cadeau, maar u zult zeker niet de eerste zijn die voor zichzelf een stukje regenwoud in huis haalt…

Geef een boom cadeau

Doneren na overlijden

Denkt u na over nalaten aan een goed doel en wilt u graag dat dat goed terecht komt? Het regenwoud kan uw hulp goed gebruiken. Door Stichting Trésor op te nemen in uw testament helpt u onze boswachters om het regenwoud van Frans-Guyana te beschermen. Vul het aanvraagformulier in en dan nemen we contact met u op voor een vrijblijvend gesprek over ons werk en uw wensen of overwegingen.