Doneren

Stichting Trésor

Doneren

Deelnemen aan ons succesverhaal is eenvoudig! U helpt al mee met beschermen wat kwetsbaar is, door een kleine bijdrage te leveren. Uw bijdrage komt direct ten goede van het beheer van de reservaten van Trésor en de ontwikkeling van lesprogramma’s en onderzoeken die daaraan bijdragen.

Eenmalige donatie

Eenmalige gift

Bij Trésor weet u dat uw geld terechtkomt waar het hoort. Met een eenmalige gift kunt u bijvoorbeeld bijdragen aan een concreet project. U helpt mee met beschermen wat kwetsbaar is en u zit verder nergens aan vast.

Eenmalig doneren

Blauwe vlinder Morphy zittend op een groot blad in het regenwoud van Trésor

Maandelijks doneren

Met uw maandelijks bijdrage ondersteunen wij het belangrijke natuurbeschermingswerk van onze boswachters in Frans-Guyana. U ontvangt ons prachtige tijdschrift Trésor Nieuws en u bent van harte welkom op onze jaarlijkse Trésordag.

Maandelijks doneren

St Martin Jaune

Schenken met belastingvoordeel

Ga voor minimaal 5 jaar een schenkingsovereenkomst aan en u krijgt een deel van uw donatie terug van de belasting. Meer doen met minder geld. Ook ontvangt u ons prachtige tijdschrift Trésor Nieuws en bent u van harte welkom op onze jaarlijkse Trésordag.

Belastingvrij schenken

We doen het samen

Hoe uw donatie wordt besteed

Het grootste deel van onze donaties gaat naar de Association Trésor – de lokale boswachters. Met uw steun kunnen zij het Trésorreservaat en Bagne des Annamites beschermen. Daarnaast werken we samen met de Universiteit Utrecht aan onderzoek en onderwijs voor betere bescherming van het regenwoud.