De weg langs het reservaat Trésor op het Kawgebergte met het toegangsbord van het reservaat

Onze resultaten in 2022

Vanuit het regenwoud in Frans-Guyana blikken we terug op de in 2022 behaalde resultaten. Er is een hoop gebeurd en een hoop bereikt.

Olivier Tostain, de voorzitter van de Association Trésor in Frans-Guyana, licht toe wat er in het afgelopen jaar gebeurd is. Van een onderzoek naar de corridorfunctie van overhangende bomen in het reservaat Trésor, tot aan de vele rondleidingen in het bos.

Deze video is getoond op de Trésordag in september 2022. Lijkt het u ook leuk om uitnodigingen voor de Trésordag te ontvangen? Als donateur van Stichting Trésor ontvangt u naast ons magazine ook uitnodigingen voor hét evenement van het jaar!