Kerstkaart Stichting Trésor wenst je een mooi en inspirerend 2023

Stichting Trésor wenst u een inspirerend 2023!

We kijken terug op een mooi en succesvol jaar. En we blikken vooruit naar een hoopvol en belangrijk jaar. Kijkt u mee?

Een succesvol jaar met impact

De bescherming van het Kawgebergte is verbeterd, de Trésordag heeft weer plaatsgevonden en we hebben een cursus georganiseerd voor masterstudenten van de Universiteit Utrecht. Daarnaast hebben onze boswachters het afgelopen jaar weer hard gewerkt. Zij hebben talloze schoolkinderen het reservaat laten zien, zo’n 150 dagen gepatrouilleerd en de nodige wetenschappelijke missies uitgevoerd. Dat zal in 2023 niet anders zijn.

Vooruitblik naar een belangrijk jaar

In 2023 staat er weer een hoop te gebeuren. Er wordt een uniek protocol ontwikkeld voor roofvogelonderzoek in Bagne des Annamites. Tevens lopen er gesprekken over bescherming van de bedreigde savannes in Frans-Guyana. Wie weet wat daar voor rol ligt weggelegd voor Trésor… En tenslotte krijgt het entreegebouw van het reservaat een upgrade, met onder andere een klein amfitheater waar kinderen kunnen zitten terwijl ze naar de inspirerende verhalen van onze boswachters luisteren.

Wat gaat Stichting Trésor doen?

Ieder jaar ondersteunen wij de Association Trésor met concrete projecten. U kunt hier ook bij helpen. De concrete projecten vindt u op onze projectenpagina.