Onze impact in 2022 al gezien?

Ieder jaar publiceert Stichting Trésor een jaarverslag. Dat is belangrijk, omdat we een erkend goed doel zijn. Je vindt er onze inkomsten, uitgaven en natuurlijk onze belangrijkste resultaten!

Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)

Stichting Trésor is door de Belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Deze status betekent dat wij geen belasting hoeven te betalen. Daardoor kunnen wij iedere gedoneerde euro volledig besteden aan dat wat belangrijk is: de natuur beschermen. We hebben hier voor je uitgelegd hoe jouw donatie wordt besteed.

Onze impact in 2022

We kijken terug op een mooi jaar met onder andere belangrijk onderzoek naar de jacht, een mastercursus voor de Universiteit Utrecht en een belangrijk succes voor Bagne des Annamites.